Strona główna   co nowego? ile zyskasz? pytania ciekawostki o nas galeria kontakt  
• schemat instalacji LPG
• wizualizacja zasilania LPG
• sekwencyjny wtrysk
• wtryskiwacze gazu
• panel sterujący
• reduktor gazu
• zbiornik gazu
Wtryskiwacze gazowe obecnie stosowane w naszych instalacjach
Wtryskiwacz gazu jest najważniejszym elementem wykonawczym instalacji gazowej w samochodzie. To od tego elementu zależy poprawność działania systemu jego niezawodność i długi czas eksploatacji. Od wtryskiwacza zależy jak będzie pracował silnik. To ten element dawkuje paliwo i ma niebagatelny wpływ na osiągi silnika jego trwałość, kulturę pracy, emisję i zużycie paliwa LPG. Obecnie nowoczesne wtryskiwacze są fabrycznie skalibrowane, dobiera się je do jednostkowej mocy na cylinder i nie ma możliwości ich modyfikacji. Tak więc decydując się na montaż urządzenia w nowoczesnym samochodzie należy bezwzględnie stosować takie elementy. Na przestrzeni kilkunastu lat stosowaliśmy różne wtryskiwacze gazu, mamy olbrzymie doświadczenie i z góry możemy przewidzieć jak będzie działał silnik i jakie będzie stwarzał problemy eksploatacyjne, czy będzie generował nieustające problemy. Tak więc w naszej ofercie mamy tylko takie, które są przez naszą firmę sprawdzone i występują w różnych wariantach cenowych. 
HANA 2000 - wtryskiwacz produkcji koreańskiej stosowany w systemach IV generacji. Na obecną chwilę bardzo modny i popularny. Doskonały stosunek jakości do ceny. Jego charakterystyka pracy pozwalana stosowanie w nowoczesnych silnikach. Występuje w sześciu zakresach wydajności . Stosowany w listwach najlepiej metalowych-brak wycieków. Można go także montować oddzielnie. Produkt godny polecenia.
KEIHIN - obecnie najlepszy na świecie wtryskiwacz gazu do instalacji IV generacji. Głównie stosowany z holenderską instalacją Prins. Występuje w pięciu zakresach wydajności. Charakteryzuje się bardzo liniową charakterystyką w pełnym zakresie pracy oraz bardzo długim czasem eksploatacji, około 200 tys. km. Doskonały do nowoczesnych silników. Z uwagi na równomierność dawek paliwa wyjątkowo sprawdza się w silnikach V6 i V8, nie występuje problem „rozjeżdżania się rzędów cylindrów”. Trzeba pamiętać o okresowym myciu raz na około 60 tys. km. 
Wtryskiwacz REG OMVL
Listwa wtryskowa REG OMVL Dream posiada pojedyncze cewki 3 Ohm. Dzięki powlekanemu teflonem tłoczkowi charakteryzuje się szybkością działania, znikomą awaryjnością oraz wydajnością.